پنجشنبه نهم فروردین ماه

پیام رئیس فدراسیون تیراندازی در پی حادثه تروریستی در حرم شاه‌چراغ و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان

.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی در پیامی حادثه تروریستی در حرم شاه‌چراغ و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان نمازگزار کشورمان را محکوم و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان به خانواده این عزیزان تسلیت گفت.

 

در بخشی از این پیام آمده است:

آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آن ها تا زمانی که در منطقه خفه نشوند، منطقه آرام نمی‌گیرد چهل سال است که به کشور و انقلاب ما دست درازی و تجاوز کردند اما در هر جبهه ای که وارد شدند، شکست خوردند. آنها امروز در جبهه دیگری علیه نظام اقدام کردند و پس از شکست، دست به جنایت مردم بی دفاع در حرم شاه‌چراغ زدند و مردمی که در حال عبادت ، نماز و زیارت بودند را مظلومانه به شهادت رساندند.

آنها قطعا تقاص این جنایت را خواهند داد و ما نیز از مواضع اسلامی، انقلابی، شهادت طلبی و دفاع از رهبری و ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

من مجروح جنگی هستم و مانند شیر آماده دفاع از انقلاب بوده و هستم. امیدوارم مردم شریف ایران آگاه باشند و جنایت‌کاران را بشناسند.

جوانان عزیز، نور چشمان من، فریب شبکه‌های مجازی را نخورید، آنها دشمن ایران، ملت ایران و تمامیت ارضی ما هستند و تلاش می‌کنند تا دوباره ایران را مستعمره خود کنند.

شما جوانان باید هوشیار باشید و تا بر عزت کشور ما که امروز در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی، ورزشی و ... به عنوان یک ابرقدرت می‌درخشد، افزوده شود.