جمعه دهم فروردین ماه

لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان به هفته چهارم رسید

هفته چهارم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته چهارم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه 5 آبان و هفته چهارم لیگ برتر بانوان جمعه 6 آبان‌ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی مقاومت برگزار می‌شود،  هیات البرز برابر هیئت مازندران قرار می‌گیرد، مقاومت با هیات کرمان دیدار می‌کند، آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب به مصاف هیات فارس و فولاد هرمزگان می‌رود.

در هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی نزاجا، دانشگاه آزاد و نزاجا به مصاف تیم‌های مقاومت و دریاچه ارومیه می‌روند، شهید زین‌الدین قم با فولاد مبارکهسپاهان رو‌به‌رو می‌شود و تیگرا حریف برلیان 22 خواهد بود.

همچنین در این هفته دیدارهای معوقه فولاد مبارکه سپاهان با تیم‌های هیئت ایلام و نوید ایران جوان برگزار خواهد شد.

 

در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه الف که به میزبانی رایمون برگزار می‌شود، سام‌سهاگستر مازندران، هیئت همدان و شرکت ملی حفاری به ترتیب با هیئت خراسان رضوی، کوثر هوافضا و موسسه ایثار ایلام دیدار می‌کنند.

در گروه ب و به میزبانی کوثر هوافضا، تیم‌های رایمون، دانشگاه آزاد و شهرداری فردیس به ترتیب برابر کوثر قزوین، هیئت تهران و هیئت هرمزگان قرار می‌گیرند. تیگرا نیز در این هفته قرعه استراحت دارد.

در هفته چهارم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی حفاری برگزار می‌شود، سام‌سها‌گستر مازندران و هیئت البرز به مصاف پاس و موسسه ایثار ایلام می‌روند. همچنین فولاد هرمزگان با هیئت همدان و هیئت خراسان رضوی با حفاری دیدار می‌کند. در دیگر دیدار نیز موجان  حریف شهید چمران میبد خواهد بود. خلیج بوشهر در این هفته استراحت دارد.