جمعه دهم فروردین ماه

استقبال تیراندازان از المپیاد استعدادیابی آینده این رشته را تضمین می‌کند/ مدال تیراندازی در توکیو باعث افزایش انگیزه نوجوانان شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مدال تیراندازی در المپیک، باعث افزایش انگیزه و استقبال نوجوانان از المپیاد استعداد‌های برتر ورزش در این رشته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمد پولادگر در حاشیه اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تیراندازی اظهار داشت:  سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش بعد از وقفه چند ساله امسال با شکوه برگزار شد با این تفاوت که امسال با وزارت آموزش و پرورش تعامل بهتری داشتیم و این المپیاد با مشارکت این وزارتخانه با حضور ۱۶ هزار ورزشکار دختر و پسر، مربی و سرپرست برگزار شد. این المپیاد با هفته تربیت بدنی مصادف شد و این موضوع به شکوه و اعتبار این رویداد افزود.

وی در ادامه افزود: خدارا شکر می‌کنم که جوانان ما در رشته‌های المپیکی به رقابت پرداختند و تک تک آنها سرمایه‌های ارزشمندی برای تیم‌های ملی و تیم‌های المپیکی ما هستند و امیدوارم بتوانیم از این چهره‌هایی که شناسایی شدند محافظت کنیم و زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کنیم و تک‌تک آنها را بر سکوهای قهرمانی آسیا، جهان و المپیک ببینیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در هر کدام از رشته‌ها که توفیق و افتخار حضور داشتم واقعا انگیزه و استعداد بچه‌ها ستودنی بود. در تیراندازی دیدیم که با رعایت همه استاندارد‌های جهانی این مسابقات برگزار شد.دیروز هم در وزنه‌برداری بودم و می دانم خیلی از بچه‌ها در استان‌های خود شرایطی را ندارند که در رویدادهایی شرکت کنند که همه استانداردهای جهانی و بین المللی رعایت شده باشد و خود این یک فرصتی برای رشد آنها خواهد بود و انگیزه آنها را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به این استعدادها یادآوری کرد: تاکید می‌کنم بعد از این رویداد تازه کار ما برای حفظ و صیانت از این استعدادها آغاز می‌شود و باید زمینه رشد آنها در رشته خودشان فراهم شود.

پولادگر در پایان با اشاره به مدال‌های اخیر تیراندازان در مسابقات جهانی مصر خاطرنشان کرد: تیراندازی جزو رشته‌های المپیکی است که صاحب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک شده است قطعا اتفاقی که در المپیک توکیو افتاد باعث ایجاد انگیزه و استقبال جوانان و علاقه‌مندان به این رشته شده و در این المپیاد نیز این موضوع قابل لمس بود.‌همین انگیزه و‌استقبال بچه‌ها، آینده این رشته را تضمین می کند و انشالله در المپیک پاریس هم در این رشته صاحب مدال شویم.

انتهای پیام/