جمعه سی و یکم فروردین ماه

پولادگر: از رشته تیراندازی صددرصد حمایت می‌کنیم/ با حضور قربانی در فدراسیون به رشد این رشته امید داریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با حضور ارزشمند سردار قربانی خیلی امیدوارم که این رشته مسیر رشد و ترقی را پشت سر بگذارد.

محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، درباره مدال آوری ملی‌پوشان تیراندازی در مسابقات جهانی و در پاسخ به این سوال که آیا حمایت ویژه‌ای از این رشته صورت می‌گیرد یا خیر؟ گفت: صد‌درصد اینگونه خواهد بود، تیراندازی جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی داریم آن هم از نوع زرین آن و قطعاً کمک خواهیم کرد و خیلی امید داریم که در المپیک و بازی‌های آسیایی این رشته برای‌مان کسب افتخار کند.

وی در ادامه افزود: در بحث بودجه به این رشته کمک می‌کنیم، البته این را می‌دانید که فدراسیون یک مدتی در حالت برزخی بود و شرایطی نداشت که تدبیر کند که از برخی محل‌های تامین بودجه این کار را انجام بدهد، ولی با حضور ارزشمند سردار قربانی خیلی امیدوارم که این رشته مسیر رشد و ترقی را پشت سر بگذارد و منتظریم با حضور او و پتانسیلی که این رشته دارد، اتفاقات خوبی در مسابقات پیش‌رو رخ بدهد.

پولادگر درباره گلایه‌های قربانی از مجلس درخصوص اینکه بودجه اختصاص یافته از سوی این نهاد به تیراندازی صفر است، تصریح کرد: این همان حرف ما هم بود و می‌گفتیم که چرا بدون تدبیر این تصمیم گرفته شد و برچه اساس و معیاری و ملاکی این تصمیم را گرفتند و مبالغ بر چه اساسی تقسیم شد. امیدواریم که در آینده حل شود.