جمعه دهم فروردین ماه

همزمان با رژه تیم‌های ۲۶ استان؛ سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش تیراندازی برگزار شد

مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش در رشته تیراندازی با حضور ۱۸۰ تیرانداز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم افتتاحیه سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته تیراندازی عصر امروز با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، علی جوادی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مهدی مبینی و کبری غیاثی، دبیر و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی، تیراندازان، مربیان سرپرستان ۲۶ استان در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی استادیوم آزادی برگزار شد.

در این مراسم که بیش ۲۴۰ نفر از تیراندازان، مربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده حضور داشتند، ابتدا مراسم رژه تیم‌ها برگزار شد.

در ابتدا کبری غیاثی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت  گزارشی در خصوص این مسابقات ارائه کرد و به تشریح اهمیت استعدادیابی در جهان و ایران پرداخت.

وی در ادامه افزود: فاکتورها و معیارهای استعدادیابی شناسایی شده و مراحل برنامه ریزی در سنین پایه، پیکر سنجی و هدف از استعدادیابی با همکاری وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی در حال پیگیری است.

غیاثی خاطرنشان کرد: تیراندازی از جمله‌ رشته‌هایی است که  میادین ملی و بین المللی دختران به راحتی می توانند ظاهر شوند و دختران ایران نیز همواره موفق شدند سکوهای مختلف جهانی را در این رشته از آن خود کنند.

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر در رشته تیراندازی، ضمن تاکید بر موضوع استعدادیابی در ورزش اظهار داشت: میزبانی تیراندازی در تهران توفیقی است تا از ظرفیت های موجود استان استفاده شود. امیدوارم این مجال پایه گذار و بروز استعدادهای جدیدی برای رشته پرمدال تیراندازی باشد.

وی همچنین با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان  به امر تحصیل، تهذیب و ورزش گفت: به عنوان نماینده خانواده ورزش و وزارت ورزش و جوانان پیام حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را به شما خواهم داد و امیدوارم روزی سکوهای جهانی را تسخیر کنید.

گفتنی است، سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تفنگ و تپانچه دختران و اهداف پروازی فردا، جمعه 22 مهر و همچنین تفنگ و تپانچه پسران در روزهای 28 و 29 مهرماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/