پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

توضیحات سرپرست برگزاری المپیاد استعدادیابی تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌ها و حمایت‌های فدراسیون

.

علی گداری، سرپرست برگزاری سومین المپیاد برتر استعدادیابی کشور در تیراندازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص حضور تیم‌ها در این دوره از مسابقات اظهار داشت: پذیرش تیراندازان از ۴ صبح آغاز شده، یاسوج، بوشهر، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کرمان، مازندران و هرمزگان جهت پذیرش وارد محل برگزاری مسابقات شدند. سایر تیم‌ها نیز تا فردا به جمع شرکت‌کنندگان اضافه می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات دختران متولد اول فروردین سال ۱۳۸۴ به بعد می‌توانند شرکت کنند. در پایان نیز  علاوه بر معرفی نفرات برتر، ورزشکار و مربی پدیده و مربی استعدادیاب از سوی کمیته برگزاری مسابقات انتخاب خواهد شد.

سرپرست برگزاری این مسابقات تاکید کرد: در این دوره از المپیاد استعدادیابی ۱۸۰ ورزشکار دختر از ۲۶ استان در رشته‌های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی با هم به رقابت می‌پردازند. این مسابقات به صورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد. در تراپ نیز ۴ تیم کامل و مجموعا ۱۹ ورزشکار حضور خواهند داشت.

گداری با اشاره به حمایت‌های ویژه فدراسیون تیراندازی در برگزاری المپیاد استعدادیابی، گفت:  با توجه به تاکید فدراسیون تیراندازی بر موضوع استعدادیابی و به منظور ترغیب ورزشکاران و هیات‌های استانی، فدراسیون خوابگاه را به صورت رایگان در اختیار استان تهران به عنوان میزبان مسابقات قرار داده است. همچنین به منظور کاهش هزینه‌ها  فدراسیون تیراندازی شرایطی را فراهم کرد تا غذا و تغذیه تیم‌ها با کمترین هزینه و بهترین کیفیت توسط رستوران مستقر در سالن تیراندازی که وظیفه تامین غذای ملی‌پوشان را بر عهده دارد، در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی در پایان گفت: اختتامیه این مسابقات نیز پس از معرفی نفرات برتر، عصر روز جمعه، ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/