جمعه دهم فروردین ماه

جلسه کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی برگزار شد

جلسه کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی با حضور آقایان حسینی، افسری، محمودی و خانم خلیل نژاد و پیش از شروع رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این جلسه در خصوص محتوای مطالبی که قرار است در جلسه توجیهی آموزشی که در بعد از ظهر روز پنجشنبه در محل سالن آمفی تئاتر سالن ۸۰ خط برگزار شود، بحث و تبادل نظر گردید.

حسینی، مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون در این خصوص گفت: مسابقات استعدادیابی فرصتی است که نفرات برتر از لحاظ رکوردی شناسایی شوند. طبق متون و مقالات علمی، استعدادیابی یک فرایند چند وجهی و تقریباً یک ساله است که طی آن افراد مستعد هر رشته شناسایی می‌شوند و لزوماً افراد مستعد همان افرادی نیستند که رکورد بالایی دارند.

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: کمیته استعدادیابی برنامه ویژه‌ای را برای شش ماه دوم سال تدوین کرده که در صورت تصویب و اجرا، امکان حضور هر فرد مستعدی در فرایند غربالگری، شناسایی و پرورش وجود دارد. لذا مربیان و ورزشکاران نگران نتیجه این مسابقات و یا عدم حضورشان در المپیاد نباشند.

گفتنی است که طبق ضوابط و شرایط اعلام شده، حضور مسئول استعدادیابی استان‌ها در جلسه توجیهی آموزشی روز تمرین رسمی یکی از دو مسابقه دختران یا پسران الزامی بوده و استان‌های فعال مشمول مزیت‌های پیش بینی شده در موضوع. استعدادیابی خواهند شد.