جمعه دهم فروردین ماه

مراسم بدرقه کاروان اعزامی تیراندازی به مسابقات جهانی مصر برگزار شد

مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به مسابقات جهانی مصر، صبح امروز (دوشنبه) 18 مهر برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدی و غیاثی نواب رئیس، مبینی دبیر و جمعی از مسئولین فدراسیون تیراندازی به همراه حقیقی مدیرکل، پیردهقان معاونت بانوان ورزش و جوانان استان همدان، قهرمانی سرپرست هیئت تیراندازی همدان و نقدیان رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی برگزار شد.

عصر روز گذشته نیز مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در سالن جلسات با تیراندازان اعزامی به مسابقات جهانی دیدار کرد. در این جلسه ناصر رسولی، مدیر سازمان تیم های ملی برنامه حضور تیراندازان و نحوه اعزام تیم ارائه کرد. در پایان این جلسه تیراندازان با بدرقه رئیس فدراسیون و عبور از زیر قرآن کریم راهی مسابقات شدند.

مسابقات جهانی و کسب سهمیه مصر از 20 مهر الی 6 آبان پیگیری خواهد شد و رقابت تیراندازان کشورمان در بخش جوانان از روز پنجشنبه و در بخش بزرگسالان از روز جمعه آغاز خواهد شد.

صداقت، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم‌زاده و فاطمه امینی تیراندازان رشته تفنگ هستند که به رقابت های جهانی مصر اعزام خواهند شد.

همچنین  جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستیمان و مینا قربانی نیز تیراندازان اعزامی رشته تپانچه به شمار می‌روند. در بخش جوانان نیز محمد امین رهسپار، آرمینا صادقیان، فاطمه کبیری، ثمین غلامی، ساینا تیموری  در تفنگ و شایان تمدن در تپانچه عازم مصر می‌شوند.