جمعه دهم فروردین ماه

فروغی: نمرات ما در فینال جایزه بزرگ بالاتر مدعیان سطح یک دنیا بود

.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جواد فروغی در خصوص برگزاری مسابقه جایزه بزرگ تپانچه مردان، اظهار داشت: در ابتدا هفته دفاع مقدس را خدمت ملت ایران تبریک می‌گویم و ایام پیش رو را نیز  تسلیت عرض می‌کنم‌‌. در مسابقه جایزه بزرگ شاهد رقابت خوبی بودیم به خصوص در مرحله اول فینال که من و  بعد از آن رسول عفتی رکورد خوبی را ثبت کردیم که بعید می‌دانم این رکوردها به زودی ثبت شود. در این مرحله اختلاف زیادی با نفرات بعدی داشتیم و راهی دیدار نهایی شدیم.

وی در خصوص رقابت فینال با رسول عفتی افزود: در فینال دهم‌ها تعیین کننده است و مبارزه خوبی بود. رسول عفتی از تیراندازان خوب‌ ایران است امیدوارم در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: در فینال نمرات خوب و قابل قبولی ثبت شد و نمراتی که در فینال ثبت شد در سطح یک دنیا محسوب می‌شود و حتی بالاتر از نمرات کسانی بود که مدعی سطح یک دنیا هستند و امتیازات استثنایی به ثبت رسید.

وی در پایان گفت: از رسانه‌های مکتوب و تصویری انتظار دارم از تیراندازی حمایت کنند و جا دارد بیش از این به رشته تیراندازی بها داده شود و امیدوارم توجه بیشتری از سوی رسانه‌ها به این رشته انجام شود‌.

انتهای پیام/