جمعه دهم فروردین ماه

با توجه به اهمیت استعدادیابی؛ جلسه مشترک کمیته استعدادیابی و مسابقات برگزار شد

جلسه مشترک کمیته استعدادیابی و مسابقات فدراسیون تیراندازی با موضوع المپیاد استعدادهای برتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه مشترک بین کمیته استعدادیابی و کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی عصر روز گذشته، ۲۹ شهریورماه با موضوع المپیاد استعدادهای برتر در محل فدراسیون و با حضور آقایان گداری، حسینی، افسری، محمودی و خانم‌ها خلیل‌نژاد و امام قلی‌نژاد برگزار شد.

 

مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

۱. مقرر شد تمامی استان‌ها در اسرع وقت مسئولین استعدادیابی خود را مطابق با مکاتبه ۴۵۸/د/۲۵۲/ ۱۴۰۱ مورخ ۲۲ شهریور ماه به فدراسیون معرفی نمایند.

2. حضور مسئول استعدادیابی هر استان در یکی از دو مسابقه دختران یا پسران الزامی است.

3. در روز تمرین رسمی تیم‌ها، جلسه توجیهی ویژه مسئولین استعدادیابی و مربیان استان‌ها توسط کمیته استعدادیابی برگزار خواهد شد و حضور تمامی نمایندگان استانی در این جلسه الزامی است.

4. مقرر گردید اقدام به موقع هیأت‌ها در معرفی مسئول استعدادیابی و نیز حضور فعال ایشان در جلسه مذکور در ارزیابی عملکرد استان‌ها در خصوص استعدادیابی تأثیر داده شود.

با توجه به برنامه عملیاتی کمیته استعدادیابی برای ماه های آتی مقرر شده است در جلسه مذکور به ابعاد و شیوه‌های مختلف استعدادیابی، شاخص‌های نخبگی در تیراندازی، تشریح شیوه‌نامه استعدادیابی فدراسیون و نیز برنامه عملیاتی سال 1401 پرداخته شد.

گفتنی است، سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در مهر ماه برگزار خواهد شد. این مسابقات در مواد تفنگ و تپانچه بادی 10 متر و اهداف پروازی و در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.