جمعه سی و یکم فروردین ماه

تاکید رئیس فدراسیون تیراندازی بر استعداد جوانان استان سیستان‌و‌بلوچستان در رشته تیراندازی

مجمع عادی سالیانه هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع عادی سالیانه هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، سردار دولتی مقدم، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ بستانی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، شهرکی، رئیس هیات تیراندازی استان، نمایندگان ادارات و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

در این نشست مقرر شد در مبحث مهمات لازم برای رشته تراپ به میزان درخواست هیات‌ها، از سوی فدراسیون تیراندازی همکاری لازم انجام شود. ادهم کرد، مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در اینباره گفت: با توجه به کمبودها در استان به خصوص در زیر ساخت‌ها و تجهیزات که بسیار گران است، قرار شد کمک‌های لازم به استان به خصوص شهرستان زاهدان انجام شود.

همچنین گزارش عملکرد مالی و اجرایی هیات استان سیستان و بلوچستان ارائه شد.

مرتضی قربانی در سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدا را شاکرم که در ایام اربعین امام حسین (ع) توفیق حضور در این استان را دارم. هدف از این سفر تکریم خانواده عزیز شهدا و همرزمان عزیزم و پیگیری امور رشته تیراندازی و تیراندازان است.

وی در ادامه افزود: به عنوان رئیس فدراسیون، نماینده تمام ورزشکاران و قهرمانان این رشته در مجمع عمومی استان بودم و موضوعات را از آنها شنیدم. دیدار با آقای ادهم کرد، مدیر کل ورزش و جوانان و آقای شهرکی، رئیس هیات تیراندازی استان و اعضای هیات استان داشتم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: متاسفانه این استان از امکانات کمی برخوردار است ولی استعداد، توانایی و قدرت جوانان استان قابل تحسین است. با وجود کمبود امکانات حدود 1500 تیرانداز، داور و مربی  در این استان وجود دارد و پنج نفر ملی پوش از این استان داریم. این استان توانایی دارد در المپیک پاریس سهمی در مدال آوری تیراندازی داشته باشد و من در جوانان این استان این توانایی را می‌بینم. دختران جوان ما خانم قلی‌زاده از این استان به مسابقات جهانی جوانان در مصر اعزام می شود و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرد.

قربانی خاطر نشان کرد: از خدا می‌خواهم کمک کند تا در این استان قدرت فوق‌العاده ای برای ورزش تیراندازی ایجاد شود. از جوانان دعوت می کنم با هیات خود ارتباط بگیرند و تلاش کنند تا این رشته و استان در جهان بدرخشد. باید از امکانات استان استفاده کرد. فردا نیز با استاندار جلسه داریم و امیدوارم از توانایی آنها بهره مند شویم و این رشته در استان سیستان و بلوچستان رشد کند و از سایر استان‌ها عقب نباشد.

انتهای پیام/