جمعه دهم فروردین ماه

برگزاری هفته چهارم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه مردان/ نامگذاری هفته چهارم به نام شهید الله‌کرم

هفته چهارم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه مردان پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته چهارم لیگ برتر  تفنگ و تپانچه جمعه 18 شهریور ماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود‌.

در هفته چهارم لیگ برتر تفنگ بادی مردان به میزبانی باشگاه مقاومت، تیگرا برابر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار می‌گیرد، باشگاه نیروی زمینی ارتش به مصاف هیات ایلام می‌رود و باشگاه مقاومت استراحت دارد

در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه که به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود، شهید لطفی هوافضا سپاه برابر نوید ایران جوان به میدان می‌رود، نیروی زمینی ارتش برابر مقاومت قرار می‌گیرد و هیات همدان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود.

گفتنی است، رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه مردان نیز پنجشنبه، 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.

هفته چهارم لیگ دسته یک تفنگ به میزبانی هیئت البرز پیگیری می‌شود که طبق برنامه هیات البرز و فولاد هرمزگان به ترتیب برابر شهید لطفی هوافضا سپاه و شهدای ارتش قرار می‌گیرند و شرکت ملی حفاری نیز حریف هیات سمنان خواهد بود.

در هفته چهارم لیگ دسته یک تپانچه در گروه الف  و به میزبانی هیات البرز نیز تیم‌های تیگرا و فونیکس به ترتیب برابر هیئت البرز، کوثر قزوین و هیات سمنان و شرکت ملی حفاری به ترتیب به مصاف هیئت ایلام و امیدهای تیراندازی می‌رود.

در گروه ب و به میزبانی هیئت خراسان رضوی، تیم‌های غدیر، تیپ ۲۶۴ سلماس و شهید لطفی هوافضا به ترتیب برابر بیمارستان بقیه الله، هیئت خراسان رضوی حاضر می‌شوند و نیروی زمینی ارتش و هیئت گلستان نیز به مصاف شاهین می‌رود.

گفتنی است،هفته چهارم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه مردان به نام شهید مدافع حرم «جواد الله کرم» نامگذاری شده است. وی در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در زمان آتش‌بس در 19 اردیبهشت سال 95 به شهادت رسید.

انتهای پیام/