جمعه سی و یکم فروردین ماه

هفته دوم لیگ دسته یک تپانچه بانوان برگزار شد

هفته دوم لیگ دسته یک تپانچه بانوان امروز، پنجشنبه 10 شهریور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک تپانچه زنان و در گروه الف که به میزبانی موسسه ایثار ایلام برگزار شد، ایرانیان نیشابور برابر کوثر هوافضا به برتری رسید و موسسه ایثار ایلام و هیات همدان به ترتیب برابر سهام سها گستر مازندران و شرکت ملی حفاری مغلوب شدند.

در گروه ب و به میزبانی هیئت هرمزگان، تیم‌های رایمون و کوثر قزوین به ترتیب برابر هیات تهران و هیئت هرمزگان به پیروزی دست یافتند. دانشگاه آزاد نیز از سد تیگرا گذشت. شهرداری فردیس نیز در این هفته قرعه استراحت داشت.

در هفته دوم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی موجان برگزار شد، فولاد هرمزگان برابر سام سها گستر مازندران شکست خورد. خلیج بوشهر  برابر هیات خراسان رضوی پیروز شد(هیات خراسان رضوی به دلیل لغو پرواز، غیبت داشت) و موجان نیز  پاس را از پیش رو برداشت. شهید چمران میبد مغلوب موسسه ایثار ایلام شد و در دیگر دیدار شرکت ملی حفاری برابر هیات همدان به برتری دست یافت. هیئت البرز در این هفته استراحت دارد.

در بخش انفرادی نیز زینب بکائیان با نتیجه 16 بر 6 از سد رضایی گذشت و جایگاه نخست را از آن خود کرد. همچنین آتوسا رضایی از سام‌سها گستر و آمیتیس جعفری از دانشگاه آزاد به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است هفته دوم لیگ دسته یک بانوان به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شد. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال 1361 توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.