جمعه دهم فروردین ماه

نام‌گذاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک تیراندازی به نام شهدا

هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 شهریور ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

 با تصمیم کمیته فرهنگی فدراسیون تیراندازی، هر هفته از لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه در بخش زنان و مردان به نام یکی از شهدای سرافزار میهن نام‌گذاری خواهد شد.

 در جریان مسابقات لیگ ضمن ارج نهادن بر مقام شامخ این شهدا، بخشی از زندگی‌نامه و ویژگی‌های اخلاقی این شهدا نیز بیان خواهد شد.

بر همین اساس و با پیشنهاد امور بانوان و تائید کمیته فرهنگی، هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شده است. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال 1361 توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.

نیما مهدیان مدیر روابط عمومی و مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تیراندازی در خصوص این تصمیم اظهار داشت: از دیرباز در این سرزمین، فضائلی نظیر پهلوانی و جوانمردی با روحیات ورزشکاران ما عجین بوده.

در این میان بالاترین درجه جوانمردی ایثار و جانفشانی است که شهدا آن را محقق نمودند. یادآوری ایثار ایشان هم از جهت ترویج این مهم و هم تکریم مقام شامخ ایشان را در کمیته فرهنگی فدراسیون تیراندازی به جد پیگیر هستیم و از این پس مسابقات رسمی لیگ برتر و آزاد را ضمن مزین نمودن به نام این قهرمانان کشور، در محل برگزاری مسابقات مختصری با ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا خواهیم شد.

انتهای پیام/