جمعه دهم فروردین ماه

لیگ برتر و دسته یک تیراندازی بانوان به ایستگاه دوم رسید

هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 شهریور ماه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

درهفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان که به میزبانی آتبین برگزار می‌شود،  هیات البرز برابر فولاد هرمزگان قرار می‌گیرد، هیات فارس با هیات کرمان دیدار می‌کند،آتبین و شهید زین الدین قم نیز به ترتیب به مصاف هیات مازندران و مقاومت می‌رود.

در هفته دوم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی برلیان 22، دانشگاه آزاد و تیگرا به مصاف تیم‌های شهید زین‌الدین قم و دریاچه ارومیه می‌روند، برلیان 22 با مقاومت رو‌به‌رو می‌شود و فولاد مبارکه سپاهان حریف نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

در دیدارهای لیگ دسته یک تپانچه و در گروه الف که به میزبانی موسسه ایثار ایلام برگزار می‌شود، ایرانیان نیشابور با کوثر هوافضا روبه‌رو می شود و موسسه ایثار ایلام و هیات همدان به ترتیب با سهام سها گستر مازندران و شرکت ملی حفاری دیدار می‌کنند

در گروه ب و به میزبانی هیات هرمزگان، تیم‌های هیات تهران، هیات هرمزگان و دانشگاه آزاد به ترتیب برابر رایمون، کوثر قزوین و تیگرا قرار می‌گیرد. شهرداری فردیس نیز در این هفته قرعه استراحت دارد.

در هفته دوم لیگ دسته یک تفنگ که به میزبانی موجان برگزار می‌شود، فولاد هرمزگان و خلیج بوشهر به مصاف سام سها گستر مازندران و هیات خراسان رضوی می‌روند. همچنین موجان با پاس و شهید چمران میبد با موسسه ایثار ایلام دیدار می کند. در دیگر دیدار نیز هیات همدان  حریف شرکت ملی حفاری خواهد بود.  هیات البرز در این هفته استراحت دارد.

گفتنی است هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمائی نامگذاری شده است. زینب کمائی در چهارده سالگی و در سال 1361 توسط منافقین کوردل به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/