جمعه دهم فروردین ماه

نشست هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی برگزار شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی به ریاست مرتضی قربانی، رئیس محترم فدراسیون و با حضور اعضای هیئت رئیسه در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این نشست آیین نامه و دستور العمل عوامل اجرایی از جمله داوران و مدرسین دوره‌های مربی گری و داوری و همچنین امور جاری فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین دستور العملی در خصوص پرداخت کمک هزینه تمرینی برای قهرمانان و ورزشکاران ملی به تصویب اعضای هیات رئیسه رسید.

گفتنی است در این نشست در مورد اصلاح روند توزیع  مهمات و سلاح‌های اهداف پروازی به باشگاه‌ها و هیات‌های استانی تصمیماتی اتخاذ شد.ساختار تشکیلاتی کمیته‌های تحت پوشش فدراسیون مورد بحث قرار گرفت و قرار شد این موضوعات در جلسه آتی به جمع‌بندی نهایی برسد.

در پایان احکام کبری غیاثی به عنوان نایب رییس دوم فدراسیون و سالار محمدنیا به عنوان نماینده هیات‌ها در هیات رییسه که به تایید وزیر ورزش رسیده بود، توسط رئیس محترم فدراسیون به آنها اعطا شد. همچنین الهه احمدی که قبلاً به عنوان سرپرست کارشناس خبره انتخاب شده بود، حکم خود را دریافت کرد.

گفتنی است در این نشست مرتضی قربانی، کبری غیاثی، مهدی مبینی و محمد پاشا، رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه دار فدراسیون، علیرضا باقری، بازرس فدراسیون و سالار محمدنیا،  ابراهیم برخورداری و الهه احمدی به عنوان عضو هیات رئیسه در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/