جمعه سی و یکم فروردین ماه

پروینی: سطح لیگ برتر بالاست و رقابت‌ها نزدیک است

مربی باشگاه فولاد سپاهان گفت:سطح مسابقات هم در تفنگ و هم در تپانچه به دلیل اینکه تیراندازان در اردوهای تیم ملی حاضر هستند، بالا بود

پروینی، مربی باشگاه فولاد سپاهان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در خصوص هفته سوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه اظهار داشت: در تفنگ با نزاجا و در تپانچه با مقاومت دیدار کردیم و در تفنگ ۴ نفر و تپانچه سه نفر از ورزشکاران ما به فینال رسیدند. با احتساب امتیازات این مسابقه در حال حاضر در صدر جدول هستیم.

وی در ادامه افزود: سطح مسابقات هم در تفنگ و هم در تپانچه به دلیل اینکه تیراندازان در اردوهای تیم ملی حاضر هستند، بالا بود. امیدوارم مسابقات لیگ در هفته‌های بعدی نیز با همین سطح دنبال شود. امیدوارم در آینده شرایطی ایجاد شود که تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر تفنگ حداقل ۸ تیم باشد. در حال حاضر ۵ تیم در لیگ برتر تفنگ حاضر هستند که سطح بالایی دارند و رقابت‌ها نزدیک است.

مربی باشگاه فولاد سپاهان در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی‌ای برای قهرمان این دوره از لیگ برتر دارید، گفت: رقابت اصلی ما با تیم ایلام است که هفته آخر با این تیم دیدار می‌کنیم که مسابقه سختی خواهد بود چون این تیم هم بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارد و این دیدار در لیگ برتر تفنگ سرنوشت‌ساز است. در رشته تپانچه ما موفق شدیم دیدار برابر هوافضا را با برتری به پایان ببریم و چون این تیم قدرتمند بود، مسیر اصلی برای قهرمانی را طی کردیم.

انتهای پیام/