جمعه سی و یکم فروردین ماه

امیدیان: سطح مسابقات آزاد تفنگ نوجوانان و جوانان بالا بود/ رهسپار: رکوردهای خوبی ثبت شد

ملی‌پوشان تفنگ کشورمان در رده سنی نوجوانان و جوانان در خصوص چهارمین دوره مسابقات آزاد کشوری توضیحاتی ارائه کردند.

پارسا امیدیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص چهارمین دوره مسابقات آزاد کشوری در رده نوجوانان و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه در این مسابقات در رده اول ایستادم. سطح مسابقات بالا بود و بچه‌ها تمرینات جدی را پشت سر گذاشته بودند و رکوردها نزدیک بودبه همین دلیل شاهد یک رقابت نزدیک و تنگاتنگ در فینال بودیم.

ملی‌پوش جوان کشورمان در رشته تفنگ یادآوری کرد: برای حضور در مسابقات جهانی جوانان جهان در مصر در اردو هستیم. تا کنون تمرینات خوبی را داشتیم و سطح رکوردها قابل قبول است البته ما می‌توانیم بهتر از این هم عمل کنیم. هر چه تمرینات ما بیشتر باشد عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذاریم.

محمد امین رهسپار نیز درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، اظهار داشت:  به لطف خدا مقام دوم کشور را در رده سنی نوجوانان و جوانان کسب کردم. سطح مسابقات بالا بود و رکوردهای خوبی ثبت شد. افرادی که درفینال حاضر بودند رقیبان سرسختی بودند.

وی در ادامه افزود: فینال نزدیکی را با امیدیان داشتیم. استرس در هر فینالی وجود دارد. مهم این است که  این استرس را چگونه کنترل کنیم. همانطور که گفتم سطح بالای مسابقات باعث شد تا رکوردها، امتیازات و نتایج نزدیک باشد.

ملی‌پوش جوان کشورمان تاکید کرد: اردوها در حال برگزاری است و یک سری از افراد از اردو ریزش دارند و افرادی که در اردو می‌مانند باید خود را برای حضور درمسابقات جهانی جوانان در مصر آماده کنند.

انتهای پیام/