جمعه سی و یکم فروردین ماه

نکونام: اگر رکورد مسابقات آزاد را در مصر بزنم، قطعا در فینال هستم

تیرانداز ملی‌پوش کشورمان گفت: امیدوارم بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم و دست پر به کشور باز گردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ مردان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، روز جمعه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در مرحله مقدماتی این مسابقات امیر محمد نکونام، ملی‌پوش کشورمان امتیاز  634/4 را ثبت کرد و رکورد تفنگ بادی آقایان را که قبلاً در اختیار خودش بود 2/4 نمره ارتقاء داد.

در فینال تفنگ نیز امیرمحمد نکونام و‌ پوریا نوروزیان پشت خط آتش ایستادند که در پایان نکونام با نتیجه ۱۶ بر ۶ به برتری رسید و روز خوب خود را با قهرمانی در این مسابقات تکمیل کرد.

امیرمحمد نکونام در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص چهارمین دوره مسابقات آزاد تیرانداری و کسب جایگاه نخست در این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات آزاد در رشته تفنگ مناسب بود و رکورد تیراندازان نسبت به دوره‌های قبل بهتر بود. در این مسابقات رکورد  4/634 را ثبت کردم و رکورد کشوری در تفنگ بادی 10 متر که پیش از این نیز در اختیار خودم بود را 4/2 نمره ارتقا دادم. اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ در خصوص رقبای ایران در مسابقات جهانی مصر یادآوری کرد: در مسابقات جهانی مصر اصلی‌ترین رقبای ما از چین، روسیه و اکثر کشورهای اروپایی هستند که سطح بالایی دارند اگر اردوی ما در هانوفر قبل از اعزام به مصر انجام شود، در تفنگ بادی و خفیف می توانیم با آنها رقابت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: اردوی هانوفر می‌تواند روی عملکرد ما در مسابقات مصر تاثیرگذار باشد چرا که می توانیم فشنگ مورد نیاز خود را تامین کنیم و سلاح خود را با فشنگ‌ها تست کنیم و در مسابقات مصر با فشنگ تست شده خودمان تیر بزنیم. بعلاوه سلاح من مربوط به سال 2013 است و اگر اردوی هانوفر برگزار شود، می‌توانم برخی از قطعات آن را نو کنم همچنین بچه‌ها می‌توانند سلاح‌های خود را به روز کنند.

نکونام در پایان گفت: اگر هماهنگی‌ها انجام شود اواسط شهریور ماه به هانوفر اعزام می شویم و تا قبل از آن نیز تمرینات در تهران دنبال می شود. امیدوارم بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم و دست پر به کشور باز گردیم.

انتهای پیام/