پنجشنبه نهم فروردین ماه

توضیحات سرپرست کمیته برگزاری لیگ فدراسیون تیراندازی در خصوص هفته سوم لیگ دسته یک و برتر آقایان

سلمان صالحی از برگزاری هفته سوم لیگ دسته یک و برتر تفنگ و تپانچه آقایان در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

سلمان صالحی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص هفته سوم لیگ دسته یک و‌ لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان اظهار داشت: هفته سوم لیگ دسته یک تفنگ آقایان به میزبانی شهدای ارتش پنجشنبه، ۳ شهریور ماه در سالن ۸۰ خط مجموعه تیراندازی آزادی برگزار می‌شود. بر این اساس باشگاه شرکت ملی حفاری به مصاف باشگاه فولاد هرمزگان می‌رود، هیات البرز با باشگاه شهدای ارتش دیدار می‌کند و باشگاه شهید لطفی هوافضا با هیات سمنان رو‌به‌رو خواهد شد. تا کنون باشگاه ملی حفاری، شهدای ارتش و هیات البرز در جدول رده بندی اول تا سوم هستند.

وی در ادامه افزود: هفته سوم لیگ دسته یک تپانچه روز پنجشنبه در گروه الف و به میزبانی تیم امیدهای تیراندازی برگزار خواهد شد. در این هفته باشگاه شرکت ملی حفاری به مصاف باشگاه کوثر قزوین خواهد رفت و تیم فونیکس با تیگرا بازی می‌کند، هیأت ایلام با امید‌های تیراندازی دیدار می‌کند و هیأت سمنان و هیات البرز نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  باشگاه شرکت ملی حفاری ‌، هیات البرز و امیدهای تیراندازی تا پایان هفته دوم اول تا سوم هستند.

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در گروه ب  لیگ دسته یک تپانچه که به میزبانی تیم شاهین برگزار می‌شود، هیات گلستان با بیمارستان بقیه الله و باشگاه غدیر با تیپ ۲۶۴ سلماس ارتش دیدار می‌کنند. همچنین نیروی زمینی با باشگاه شاهین و باشگاه شهید لطفی هوافضای سپاه با هیات خراسان رو‌به‌رو می‌شوند. تا پایان هفته دوم باشگاه غدیر، نیروی زمینی و شهید لطفی اول تا سوم هستند.

وی یادآوری کرد: هفته سوم لیگ برتر تفنگ آقایان جمعه، ۴ شهریور ماه به میزبانی سپاهان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. در این هفته تیگرا با مقاومت و نیروی زمینی با باشگاه فولاد سپاهان دیدار می‌کند و  هیات ایلام استراحت دارد. تا پایان هفته دوم هیات ایلام، باشگاه فولاد سپاهان و ارتش اول تا سوم هستند.

صالحی یادآوری کرد: در هفته سوم لیگ برتر تپانچه که جمعه و به میزبانی باشگاه نوید ایران جوان برگزار می شود، باشگاه شهید لطفی هوافضای سپاه با باشگاه نیروی زمینی دیدار می‌کند،هیات همدان به مصاف نوید ایران جوان می‌رود و باشگاه فولاد سپاهان با باشگاه مقاومت رو‌به‌رو خواهد شد. تا پایان هفته دوم تیم‌های سپاهان، نیروی زمینی و هیات همدان در رده‌های اول تا سوم هستند.

وی در پایان گفت: نیم فصل لیگ‌های دسته یک و برتر تفنگ و تپانچه مردان از ۵ تا ۱۵ شهریور خواهد بود که در این زمان تیم‌ها می‌توانند نفرات خود را تکمیل کنند و دو بازیکن‌حذف و دو تیرانداز اضافه کنند.

انتهای پیام/