جمعه دهم فروردین ماه
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر:

سومین مرحله مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه برگزار می‌شود

سومین مرحله مسابقات آزاد سلاح‌های بادی در رشته‌های تفنگ و تپانچه، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این فدراسیون در نظر دارد به منظور توسعه ورزش تیراندازی و فراهم ساختن فرصت مناسب به منظور حضور علاقه‌مندان به این رشته در عرصه رقابت‌های ورزشی و شناسایی نفرات برتر، سومین مرحله مسابقات آزاد در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی را برای ورزشکارانی که نام آنها در لیست اعلامی کمیته مسابقات می‌باشد و دو دوز واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند برگزار نماید.

بر همین اساس علاقه‌مندان به حضور در این رقابت‌ها می‌توانند از ساعت 15 روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه به آدرس اینترنتی www.regirissf.ir مراجعه و تا تاریخ 3 بهمن‌ماه ساعت 15 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است ورزشکارانی واجد شرکت در این مسابقات می‌باشند که حد نصاب رکورد آنان در دو مرحله قبل این رقابت‌ها در رشته تپانچه بالای 545 برای بزرگسالان و 510 برای جوانان و نوجوانان و همچنین در رشته تفنگ نیز حد نصاب رکورد برای بزرگسالان 600 و برای جوانان و نوجوانان 595 می‌باشد.

گفتنی است رقابت‌های تفنگ بانوان پنجشنبه 7 بهمن‌ماه، تفنگ آقایان جمعه 8 بهمن و همچنین تپانچه بانوان پنجشنبه 14 بهمن و تپانچه آقایان نیز جمعه 15 بهمن‌ماه 1400، در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در پایان لیست ورزشکاران واجد شرکت در این رقابت‌ها و متن دستورالعمل و شرایط مسابقات به شرح ذیل اعلام می‌گردد: