جمعه سی و یکم فروردین ماه

باقری: دور جدید اردوهای تیم تفنگ از 6 شهریور آغاز می‌شود

سرمربی تیم تفنگ کشورمان از آغاز دور جدید اردوی تیم تفنگ از 6 شهریور ماه خبر داد.

حسین باقری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی تفنگ کشورمان اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه اردوی تیم ملی تفنگ آغاز شد و این اردو تا شنبه ادامه خواهد داشت. تیراندازان بعد از یک هفته استراحت از 6 شهریور ماه دور جدید اردوی خود را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در رکوردگیری روز گذشته رکوردهای خوبی ثبت شد و عمده نفرات در سطح خود ظاهر شدند.

سرمربی تیم تفنگ کشورمان در خصوص مسابقات جهانی تیراندازی در مصر که مهر ماه برگزار می‌شود، گفت: مسابقات جهانی مصر اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک 2024 پاریس است و سطح مسابقات به لحاظ اینکه قهرمانی جهان است و همچنین اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک خواهد بود، بسیار بالا است.

وی در خصوص برگزاری چهارمین مرحله مسابقات آزاد تفنگ در روزهای پنجشنبه و جمعه، اظهار داشت:  بنده به عنوان سرمربی تفنگ و نصراصفهانی به عنوان سرمربی تپانچه درخواست برگزاری مسابقات آزاد را دادیم. این مسابقات با هدف‌های مختلف برگزارمی‌شود که برخی از مهم‌ترین این اهداف سنجش تیم، برگزاری مسابقه انتخابی و شناسایی نفرات جدید است.

وی در ادامه افزود: در ابتدا صحبتی مطرح شد که این مسابقات با المپیاد استعدادیابی که وزارت ورزش برگزار می‌کند  تداخل دارد اما وقتی  وزارت اعلام کرد این المپیاد فعلا برگزار نمی شود، تصمیم برگزاری مسابقات آزاد گرفته شد.

انتهای پیام/