سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

سالن تیراندازی بندرعباس افتتاح شد

سالن تیراندازی بندرعباس طی مراسمی با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و ورزشکاران استان هرمزگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهندس دوستی استاندار هرمزگان، دکتر مظفر خادمی‌نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، عیسی عباسی و حجت‌الاسلام حیدری عضو شورای شهر بندرعباس در مراسم افتتاح این سالن که دارای ۲۵ خط به مساحت یک هزار و ۲۶۷مترمربع و با اعتباری بالغ بر۵۳ میلیارد ریال احداث گردیده، حضور داشتند.

استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح این سالن ورزشی اظهارداشت: استان هرمزگان قهرمانان زیادی را در عرصه تیراندازی در عرصه مختلف دارد که باید با تقویت این  رشته ورزشی تلاش کنیم تیراندازی استان هرمزگان در عرصه ملی و بین‌المللی بدرخشد.

وی بیان کرد: این رشته ظرفیت‌های بسیار خوبی را در بخش زنان و مردان دارد و حضور پررنگ بانوان تیرانداز در آیین افتتاح این سالن، امروز تایید کننده این موضوع است.

مهدی دوستی افزود: برخی رشته‌های ورزشی محدود به یک دوره سنی  است اما تیراندازی جامعیت بیشتری دارد و برای اوقات فراغت و سلامتی نیز بسیار مفید است.

استاندار هرمزگان نیز در خصوص رفع مشکل سلاح و تجهیزات در این رشته ورزشی گفت: در حال پیگیری موضوع هستیم و با توجه به قولی که دادیم امید است سلاح های بسیار مرغوب و خوبی را خریداری کنیم و در اختیار نخبگان این رشته ورزشی  قرار دهیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: تیراندازی، ورزشی ریشه‌ای می‌باشد و از زمان گذشته تا کنون بسیار مورد توجه بوده است و در آموزه های دینی و از صدر اسلام معصومین و ائمه، بسیار به آموزش تیراندازی تأکید داشته‌اند.

خادمی بیان داشت: سالن تیراندازی بندرعباس  یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن‌های ورزش تیراندازی در جنوب کشور است که امیدواریم با افتتاح این سالن شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان باشیم.

انتهای پیام/