جمعه سی و یکم فروردین ماه

رجایی: برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سطح آمادگی مطلوب هستیم

مربی تیم اهداف پروازی کشورمان گفت: اگر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بدشانسی نیاوریم با لب خندان از قونیه باز می‌گردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، پیام رجایی در خصوص حضور تیراندازان اهداف پروازی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، اظهار داشت:  اردو‌ها در اسفندماه سال گذشته آغاز شد و در یک مسابقه برون مرزی در باکو شرکت کردیم تا ببینیم بعد از سه سال دوری از میادین در کجای جدول قهرمانی جهان هستیم. بعد از مسابقات باکو در سایت اهداف پروازی آزادی تمرینات خود را ادامه دادیم و تقریبا کم و کاستی نداشتیم.

وی در خصوص آمادگی تیراندازان در اهداف پروازی گفت: درست است بعد از سه سال دوری هنوز به سطح آمادگی خود در قبل از این زمان به صورت کامل نرسیدیم ولی برای حضور موفق در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تلاش کردیم و در سطح آمادگی مطلوبی قرار داریم.

مربی تیم اهداف پروازی کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در خصوص شانس کسب مدال یادآوری کرد: اگر بدشانسی نیاوریم، با همین مهارت با لب خندان از قونیه باز می‌گردیم.

رجایی در خصوص سطح رقبای ایران در این مسابقات گفت: کشور میزبان یعنی ترکیه از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین کشورها در این رشته است. کویت هم سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این رشته انجام داده و در درجه بالایی قرار دارد. قطر، امارات هم در این رشته کار کردند.‌قزاقستان هم سرمایه‌گذاری زیادی در اهداف پروازی انجام داده است‌.

وی در پایان گفت: اگر همین سطح از مهارتی که به دست آوردیم را در قونیه به نمایش بگذاریم ، می‌توانیم به هدف و برنامه‌های خود برسیم و در قونیه فینالیست شویم.

انتهای پیام/