پنجشنبه سی ام فروردین ماه

احمدی: سطح رکوردها در هفته اول لیگ برتر تفنگ بالا بود

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: رقابت‌ها در هفته اول لیگ برتر تفنگ جدی و فشرده بود و این باعث خوشحالی ما است‌.

الهه احمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در خصوص آغاز لیگ برتر تفنگ بانوان و سطح این مسابقات اظهار داشت: پانزدهمین دوره لیگ آغاز شده است و با توجه به اینکه در دو سال گذشته کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داد، لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده است و سطح رکوردها بالا بود و رقابت فشرده بود. با توجه به اینکه قوانین عوض شده است، در سطح فینال نمی‌توان تشخیص داد که چه کسی روی سکو قرار می‌گیرد‌. در مجموع رقابت‌ها جدی و فشرده بود و این باعث خوشحالی ما است‌.

وی در خصوص تاثیر لیگ بر آمادگی تیراندازان گفت: مسابقه دادن به تیراندازان کمک می‌کند. با توجه اینکه ما هم به دلایل و مشکلات مختلف خیای نمی‌توانیم در مسابقات مختلف برویم،  قطعا مسابقات لیگی که سطح تیراندازان آن بهم نزدیک است، کمک می‌کند تا رکوردها بالاتر برود و وقتی سطح رکوردها بالاتر برود، سطح تیراندازان ملی نیز بالاتر می‌رود و این بسیار خوب است. به همین دلیل می‌گویم لیگ یک مسابقه منسجم منظم و رقابتی و فشرده است.در کل تجربه ثابت کرده که به بالا بردن سطح تیراندازی کمک می‌کند.

ملی‌پوش کشورمان درخصوص نتایج کسب شده در مسابقات هفته اول لیگ تاکید کرد: من هیچ گاه از خودم راضی نیستم و نباید هم راضی باشم و قطعا نقطه ضعف‌ و افت رکورد دارم و باید آن را جبران کنم. فعلا نفر پنجم رنکینگ ایران هستم. یکی دو سالی که نبودم شرایط بدنی  و رکوردی من افت کرده که کاملا هم طبیعی است. تلاش می‌کنم که تک تک مسابقات برای من مهم و هدفمند باشد.

وی تصریح کرد: تمرینات اختصاصی دارم و زیر نظر مربیان تیم ملی هم هستم و تمرینات آنها را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم خود را به مسابقات مصر برسانم. سطح رکوردها به خصوص در رشته تفنگ بالا رفته است و تیراندازان جوانی در کل دنیا ظهور پیدا کردند که رقابت را سخت کردند و کار برای تیراندازانی مثل من سخت تر شده اما این سختی مانع نمی‌شود کار نکنم و باعث می‌شود هوشیارتر باشم و تمریناتم را منسجم‌تر و قوی‌تر انجام دهم تا در آینده موفق باشم.

انتهای پیام/