چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

غیاثی: ورزشکاران اعزامی در بالاترین سطح کشور هستند

صبح دیروز (سه‌شنبه) 11 مرداد، نایب رئیس بانوان به‌همراه دبیر فدراسیون تیراندازی از اردوی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بازدید کردند.

 کبری غیاثی، نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت:  قبل از اعزام سه نماینده کشورمان در اهداف پروازی  به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه به همراه آقای مهدی مبینی، دبیر محترم فدراسیون بازدیدی از اردوی تیراندازان انجام دادیم. این مسابقات از ۱۶ تا ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود و ما سه نماینده در این رقابت‌ها داریم و مرضیه پرورش‌نیا تنها نماینده ما در بخش بانوان است.

کبری غیاثی در ادامه افزود: تیراندازان ما در این مسابقات حدود ۱۶ تا ۱۷ رقیب قدرتمند دارند. البته نفرات اعزامی از ایران هم در بالاترین  سطح در کشور قرار دارند و با تجربیات خوبی راهی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌شوند.

نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: ما در اردو حاضر شدیم تا هم از شرایط آنها بازدید کنیم و پیشنهادات و نکات انها را بشنویم‌. پدر محمد بیرانوند نیز در محل اردو حضور داشت که موفقیت فرزندش در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در اهداف پروازی را تبریک گفتیم‌. وی به عنوان یک نوجوان در رده جوانان به مدال برنز آسیا دست یافت که افتخار بزرگی است. فردا نیز به همراه آقای مبینی و و آقای همتی در بدو ورود از این تیرانداز نوجوان کشورمان استقبال می‌کنیم.