جمعه دهم فروردین ماه

اولین دوره تیراندازی لیگ شمال‌غرب کشور برگزار شد

لیگ تیراندازی شمال‌غرب کشور با حضور تیم‌های آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل دوشنبه 20 دی‌ماه در رشته‌های تفنگ و تپانچه به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در اولین دوره برگزاری لیگ شمال‌غرب کشور که روز دوشنبه 20 دی برگزار شد در رشته تپانچه آقایان در بخش انفرادی امیرحسین غفاری، آرمین ولی‌پور از آذربایجان شرقی و امیرمهدی نظرزاده از اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته تفنگ آقایان نیز علی شهباز از زنجان، فرشاد سراج امامی از اردبیل و سید مهدی اعتراف از آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان در رشته تپانچه فاطمه جداخانی از زنجان مقام اول و زهره اعتراف و مبینا پرواس از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند. همچنین هستی شهبازی از زنجان، حنانه دینی و الهه امامی از آذربایجان شرقی به ترتیب عناوین اول تا سوم را در رشته تفنگ کسب کردند.

گفتنی است در این رقابت‌ها در بخش تیمی در رشته تپانچه آقایان تیم‌های آذربایجان شرقی و اردبیل دوم و سوم شدند. همچنین در بخش تفنگ نیز آذربایجان شرقی اول و زنجان و اردبیل دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه بانوان هم تیم‌ آذربایجان شرقی اول و زنجان به مقام دوم رسید. همچنین در بخش تفنگ بانوان نیز مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به تیم‌های آذربایجان شرقی (تیم الف)، زنجان و آذربایجان شرقی (تیم ب) رسید.