جمعه سی و یکم فروردین ماه

هفته دوم لیگ برتر و دسته یک سلاح‌های بادی برگزار می‌شود

هفته دوم پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک سلاح‌های بادی در بخش آقایان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام سازمان لیگ رقابت‌های لیگ دسته یک تفنگ آقایان پنجشنبه 6 مرداد به میزبانی هیئت سمنان برگزار می‌شود و تیم‌های هیئت سمنان با شهدای ارتش، فولاد هرمزگان با هیئت البرز و شهید لطفی هوافضای سپاه با شرکت ملی حفاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش تپانچه آقایان که در قالب دو گروه الف و ب برگزار می‌شود تیم‌های فونیکس با شرکت ملی حفاری، هیئت سمنان با تیگرا، هیئت ایلام با کوثر قزوین و امیدهای تیراندازی با هیئت البرز در گروه الف و همچنین شهید لطفی هوافضای سپاه با تیپ 264 سلماس، غدیر با هیئت گلستان، شاهین با هیئت خراسان رضوی و نزاجا (میزبان) با بیمارستان بقیه‌الله در قالب گروه ب دیدار خواهند کرد.

همچنین هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان روز جمعه 7 مرداد پیگیری خواهد شد و در ماده تفنگ، تیگرا با نزاجا و باشگاه مقاومت با هیئت ایلام در مقابل هم قرار خواهند گرفت. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با قرعه استراحت روبرو خواهد بود.

در ماده تپانچه نیز تیم باشگاه مقاومت که میزبان هفته دوم خواهد بود با نوید ایران جوان دیدار می‌کند و شهید لطفی با هیئت همدان و فولاد با نزاجا رقابت خواهند کرد.

در پایان برنامه هفته دوم لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه آقایان به شرح ذیل اعلام می‌شود.