شنبه یکم اردیبهشت ماه

برگزاری مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان قم با حضور قربانی

مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان قم با حضور قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، امروز (پنجشنبه) 30 تیر مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان قم با حضور قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، متقیان‌نژاد رئیس هیئت تیراندازی استان و دیگر اعضای مجمع برگزار گردید و متقیان‌نژاد گزارشی از عملکرد فنی و مالی هیئت استان در سال ۱۴۰۰ ارائه نمود و تقویم سال جاری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه رئیس فدراسیون تیراندازی اذعان داشت: هیئت تیراندازی استان قم از کادر جوان و‌ با انگیزه‌ای تشکیل شده که تلاش‌های بسیار خوبی در رشد و توسعه ورزش تیراندازی انجام می‌دهند، در این استان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، در آینده بیشتر از استان قم خواهیم شنید.

مرتضی قربانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید مهدی زین‌الدین، بیان نمود: با توجه به تعدد مدالی که در مسابقات المپیک و جهانی رشته تیراندازی توزیع می‌گردد باید توجه بیشتری به این رشته ورزشی بشود تا در آینده  بتوانیم مدال‌های بیشتری را برای کشور کسب کنیم، انتظار دارم با حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان به شکلی برنامه‌ریزی گردد که در آینده تعداد ورزشکاران بیشتری در اردوهای ملی و ترکیب تیم‌های ملی از استان قم حضور داشته باشد.

سانی‌خانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز اظهار داشت: انسجام خصیصه اصلی هیات تیراندازی قم است. ما به موفقیت‌های حال حاضر هیات تیراندازی قم بسنده نخواهیم کرد، چون انتظارات ما با وجود پتانسیل‌های موجود بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه همگانی کردن تیراندازی شرط اصلی توسعه این ورزش در سطح استان است گفت: به‌دنبال راه‌اندازی سایت تیراندازی به اهداف پروازی در سطح استان قم هستیم.