چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

آغاز رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک سلاح‌های بادی

هفته اول پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک سلاح‌های بادی در بخش آقایان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با اعلام سازمان لیگ رقابت‌های لیگ دسته یک تفنگ آقایان پنجشنبه 26 خرداد به میزبانی فولاد هرمزگان برگزار می‌شود و تیم‌های هیئت سمنان با هیئت البرز، شهدای ارتش با شرکت ملی حفاری و فولاد هرمزگان با شرکت ملی پالایش و پخش با هم به رقابت خواهند پرداخت. تیم شهید لطفی هوافضای سپاه در این هفته با قرعه استراحت روبرو خواهد بود.

در بخش تپانچه آقایان که در قالب دو گروه الف و ب برگزار می‌شود تیم فونیکس و غدیر میزبان خواهند بود و تیم‌های فونیکس با هیئت سمنان، هیئت البرز با کوثر قزوین، امیدهای تیراندازی با تیگرا و شرکت ملی حفاری با شرکت ملی پالایش و پخش در گروه الف و همچنین نیروی زمینی ارتش با هیئت گلستان، غدیر با شهید لطفی هوافضای سپاه، هیئت خراسان رضوی با بیمارستان بقیه‌الله و شاهین با تیپ 264 سلماس دیدار خواهند کرد.

همچنین هفته اول لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان روز جمعه 27 خرداد پیگیری خواهد شد و در ماده تفنگ، تیگرا (میزبان) با هیئت ایلام، هیئت کردستان با نیروی زمینی ارتش و فولاد مبارکه سپاهان با باشگاه مقاومت در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در ماده تپانچه نیز تیم شهید لطفی هوا فضای سپاه که میزبان هفته اول خواهد بود با فولاد مبارکه دیدار می‌کند و باشگاه مقاومت با هیئت همدان و نوید ایران جوان نیز با نیروی زمینی ارتش رقابت خواهد کرد.

در پایان برنامه هفته اول لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه آقایان به شرح ذیل اعلام می‌شود.