پنجشنبه نهم فروردین ماه

قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ سلاح‌های بادی برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک سلاح‌های بادی با حضور دبیر فدراسیون در سالن آمفی‌تئاتر فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این جلسه دیروز (یکشنبه) 8 خردادماه با حضور مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی، صالحی مسئول سازمان لیگ و جمعی از نمایندگان تیم‌های حاضر در محل سالن آمفی‌تئاتر فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم صالحی در خصوص مواردی از قبیل شرایط میزبانی، هزینه‌ها، مدارک، قراردادها و قوانین حضور تیم‌ها در مسابقات توضیحاتی را ارایه کردند.

مسئول سازمان لیگ در ادامه با اشاره به اینکه در 8 دسته قرعه‌کشی انجام شد گفت: ما در ماده تفنگ و تپانچه آقایان هر کدام 6 تیم، تفنگ و تپانچه بانوان 8 تیم در لیگ برتر حضور خواهند داشت و همچنین تعداد 7 تیم در ماده تفنگ و 16 تیم در تپانچه آقایان و 11 تیم در تفنگ و 14 تیم در تپانچه بانوان در لیگ دسته یک حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌ها به صورت رو در رو برگزار می‌شود و فینال نیز در همان روز برگزار خواهد شد و در انتهای رقابت‌ها 2 تیم از دسته یک صعود و دو تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد.

در ادامه این مراسم مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی نیز ضمن تشکر از مسئولین و نمایندگان تیم‌های حاضر عنوان کرد: امسال سال سرنوشت‌سازی را به جهت کسب سهمیه المپیک خواهیم داشت و زیربنا و همچنین خروجی نتایج لیگ تاثیر زیادی در کسب سهمیه خواهد داشت.