شنبه یکم اردیبهشت ماه

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره لیگ سلاح‌های بادی برگزار شد

صبح امروز (پنجشنبه) 19 اسفند مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات لیگ سلاح‌های بادی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ابتدای مراسم حسینی، رئیس سازمان لیگ گزارشی از چهاردهمین دوره لیگ برتر و لیگ دسته یک را به اطلاع حضار رساند و در ادامه قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی نیز با تاکید بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر فعالان حوزه تیراندازی با فدراسیون، از زحمات روسای هیئت‌ها و باشگاه‌ها، داوران، مربیان، تیراندازان و کلیه کسانی که در برگزاری لیگ چهاردهم نقش داشتند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه نفرات برتر در بخش‌ انفرادی بزرگسالان و جوانان و همچنین تیم‌های برتر در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان در چهاردهمین دوره لیگ برتر و لیگ دسته یک روی سکو رفتند و از آنان با اهدای جوایز تقدیر شد.

همچنین قربانی، ریاست محترم فدراسیون با اهدای لوح از آقای حسینی رئیس سازمان لیگ و همچنین آقایان گداری و صالحی از مسئولان برگزاری مسابقات نیز تشکر کرد.

گفتنی است رقابت‌ها لیگ برتر با حضور 26 تیم و بیش از 180 شرکت‌کننده (تپانچه آقایان 8 تیم، تپانچه بانوان 7 تیم، تفنگ آقایان 6 تیم و تفنگ بانوان 5 تیم) و همچنین در لیگ دسته یک نیز با حضور بیش از 150 شرکت‌کننده در قالب 29 تیم (تپانچه آقایان 8 تیم، تپانچه بانوان 7 تیم، تفنگ آقایان 4 تیم و تفنگ بانوان 10 تیم) برگزار شد که نتایج آن به شرح ذیل می‌باشد:

نفرات برتر تفنگ بادی، لیگ برتر بانوان در بخش بزرگسالان به ترتیب: فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی از مقاومت و الهه احمدی از دانشگاه آزاد.

نفرات برتر تفنگ بادی، لیگ برتر بانوان در بخش جوانان به ترتیب: آرمینا صادقیان از دانشگاه آزاد، نازنین زینب جعفری از هیئت قم و فاطمه کبیری از برلیان 22.

نفرات برتر تپانچه بادی، لیگ برتر بانوان در بخش بزرگسالان به ترتیب: مینا قربانی از مقاومت، گلنوش سبقت‌الهی از امید صدرای خلیج فارس و هانیه رستمیان از مقاومت.

نفرات برتر تپانچه بادی، لیگ برتر بانوان در بخش جوانان به ترتیب: مهسا نیک‌نفس از هیئت کرمان، آیلین قلی‌زاده از هیئت قم و فاطمه بغدادی از مقاومت.

بخش تیمی لیگ برتر، تفنگ بادی بانوان: تیم‌های دانشگاه آزاد با 20 امتیاز، مقاومت با 16 امتیاز و هیئت قم با 12 امتیاز اول تا سوم شدند.

بخش تیمی لیگ برتر، تپانچه بادی بانوان: تیم‌های هیئت قم با 25 امتیاز، مقاومت با 17 امتیاز و هیئت مازندران با 17 امتیاز اول تا سوم شدند.

نفرات برتر تفنگ بادی، لیگ برتر آقایان در بخش بزرگسالان به ترتیب: حسین باقری از نیروی زمینی ارتش، امیرمحمد نکونام از فولاد مبارکه سپاهان و پوریا نوروزیان از هیئت ایلام.

نفرات برتر تفنگ بادی، لیگ برتر آقایان در بخش جوانان به ترتیب: امیرسیاوش ذوالفقاریان از هیئت ایلام و پارسا امیدیان از نیروی زمینی ارتش.

نفرات برتر تپانچه بادی، لیگ برتر آقایان در بخش بزرگسالان به ترتیب: جواد فروغی از مقاومت، سجاد پورحسینی از نیروی زمینی ارتش و محمدرسول عفتی از مقاومت.

نفر برتر تپانچه بادی، لیگ برتر آقایان در بخش جوانان: شایان تمدن از مقاومت.

بخش تیمی لیگ برتر، تفنگ بادی آقایان: هیئت ایلام با 25 امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان با 21 امتیاز و مقاومت با 17 امتیاز.

بخش تیمی لیگ برتر، تپانچه بادی آقایان: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان با 35 امتیاز، شهید لطفی هوافضای سپاه با 27 امتیاز و مقامت با 23 امتیاز اول تا سوم شدند.

نفرات برتر لیگ دسته یک، تفنگ بادی آقایان به ترتیب: محمدامین رهسپار و حامد غره‌باقی از تیگرا و علیرضا دانشور از فولاد هرمزگان.

نفرات برتر لیگ دسته یک، تپانچه بادی آقایان به ترتیب: سیداحمد میرجهانبخش موسوی از نیروی زمینی ارتش، علی کلاتی از امیدهای تیراندازی و اشکان مومنی از نیروی زمینی ارتش.

بخش تیمی لیگ دسته یک، تفنگ بادی آقایان: تیم‌های تیگرا با 15 امتیاز، هیئت کردستان با 11 امتیاز و فولاد هرمزگان با 7 امتیاز اول تا سوم شدند.

بخش تیمی لیگ دسته یک، تپانچه بادی آقایان: تیم‌های نیروی زمینی ارتش با 35 امتیاز، نوید ایران جوان با 27 امتیاز و دانشگاه بقیه‌الله با 27 امتیاز اول تا سوم شدند.

نفرات برتر لیگ دسته یک، تفنگ بادی بانوان به ترتیب: مریم زابلی زاده از تیگرا، صفیه صحراگرد از هیئت قم و نسا پاریاب از نیروی زمینی ارتش.

نفرات برتر لیگ دسته یک، تپانچه بادی بانوان به ترتیب: الهام هریجانی از فولاد هرمزگان، مریم خوانساریان از آرس و سامیه یاسی از فولاد هرمزگان.

بخش تیمی لیگ دسته یک، تفنگ بادی بانوان: تیم‌های دریاچه ارومیه با 45 امتیاز، نیروی زمینی ارتش با 41 امتیاز و خلیج بوشهر با 37 امتیاز اول تا سوم شدند.

بخش تیمی لیگ دسته یک، تپانچه بادی بانوان: تیم‌های فولاد هرمزگان با 30 امتیاز، آرس با 26 امتیاز و هیئت البرز با 22 امتیاز اول تا سوم شدند.