جمعه دهم فروردین ماه

مسابقات قهرمانی تفنگ و تپانچه استان قم برگزار شد

اولین دوره مسابقات قهرمانی تفنگ و تپانچه استان قم در دو بخش آقایان و بانوان، 12 اسفند در سالن شهید مهدی زین‌الدین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها با حضور 30 تیرانداز در بخش بانوان و 30 تیرانداز در بخش آقایان برگزار شد که در نهایت در بخش آقایان و در رشته تفنگ هادی غرباقی، علیرضا دانشور و حامد غره‌باقی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رشته تپانچه نیز محمود جعفر غفار مقام اول و سید ماجد موسوی و هادی نصیرزاده دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان نیز سیده رویا صبح‌خیز، نرجس کولی‌وندی و فاطمه دیزجی موفق شدند مقام‌های اول تا سوم را در رشته تفنگ از آن خود کنند و در همین بخش در رشته تپانچه نیز نرجس صباغی، زهرا بازیار و فاطمه حسینی اول تا سوم شدند.

گفتنی است عنوان قهرمان قهرمانان در بخش تفنگ به هادی غره‌باقی و در بخش تپانچه به محمود جعفرغفار رسید و همچنین عنوان پدیده سال 1400 در رشته تفنگ به فاطمه دیزجی و در تپانچه نیز به مبین پایداری تعلق گرفت.

شایان ذکر است دکتر منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم به همراه مسئولین هیئت تیراندازی قم با حضور در محل برگزاری مسابقات در مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر شرکت کردند.