پنجشنبه سی ام فروردین ماه
در آستانه سیو چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

جامعه تیراندازی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

جامعه تیراندازی کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، مهندس قلیچ‌خانی، مدير مرقد مطهر بنيانگذار جمهوری اسلامی ایران، مسئولین فدراسیون تیراندازی، جمعی از مدال‌آوران، ملی‌پوشان تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی و کادر فنی تیم‌های ملی ، روسای هیات استانی، پیشکسوتان، داوران و کارمندان فدراسیون تیراندازی، چهارشنبه، ۱۰ خرداد ماه، همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و در آستانه سالروز رحلت امام راحل (ره)  با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند

خانواده تیراندازی با حضور در حرم مطهر امام راحل به روح پر فتوح امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در جوار مرقد امام خمینی (ره) و در جمع جامعه تیراندازی اظهار داشت: خدارا شاکریم که در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خداوند این توفیق را به اعضای فدراسیون تیراندازی اعم از مدیران، مسئولان، مربیان، ورزشکاران و داوران عزیزمان عنایت کرد تا امروز در این مکان مقدس باشیم.

وی در ادامه افزود: در زمانی خدمت امام رسیدیم که قهرمانان ما ۱۳ مدال رنگارنگ طلا و نقره و برنز را به نام جمهوری اسلامی کسب کردند و در محضر ایشان از این ورزشکاران تشکر می کنم.‌ همچنین از سید حسن خمینی و برادران عزیزم محمد علی انصاری و  مهندس قلیچ‌خانی که شرایط را فراهم کردند که در این مکان مقدس حضور داشته باشیم، تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد:  در ۲۰۰ سال گذشته بخش‌های اعظمی از کشور جدا شده است. مرز امپراطوری ایران از رودخانه سند تا الجزایر بوده اما هر رژیمی بخشی از آن را از دست داده است. اگر  انقلاب اسلامی پیروز نمی شد ایران به سه قسمت تقسیم می شد اما به برکت انقلاب اسلامی و عظمت قرآن و ولایت فقیه، خداوند توفیق داد و مردم در رکاب امام (ره) ایستادند و کشور را حفظ کردند.

وی تاکید کرد: گواهی می دهم امام خمینی (ره) هر کجا در جنگ با عراق به مشکل بر می خوردیم، ناظر بودند و به ما کمک می کردند. روح بلند ایشان همواره در جبهه و پشتیبانی انقلاب ناظر بوده است. امام خامنه ای (مدظله العالی) پس از رحلت امام خمینی (ره) هدایت جبهه مقاومت را بر عهده گرفتند و شکست داعش و اسرائیل را در منطقه به ارمغان آوردند.

سردار قربانی در پایان گفت:  عزیزانم؛ اگر از نکات معنوی خارج شویم هم این دنیا را از دست خواهیم داد و هم دنیای آخرت را اما اگر به خدا توکل کنیم، همه کارها با عنایت خداوند به خوبی پیش خواهد رفت.

همچنین سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با حضور مهندس قلیچ‌خانی، مدير مرقد مطهر بنيانگذار جمهوری اسلامی ایران از جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک توکیو، مرضیه پرورش‌نیا و محمدحسین پرورش‌نیا، خواهر و برادر تیرانداز ایرانی و دارنده مدال برنز تراپ در جام جهانی اهداف پروازی تجلیل کرد.