شنبه یکم اردیبهشت ماه

هیئت ایلام قهرمان دومین دوره لیگ برتر اهداف پروازی

دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی امروز جمعه 3 دی‌ماه 1400 با قهرمانی تیم هیئت ایلام به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفته هفتم و پایانی این دور از رقابت‌ها تیم‌های چشم‌انداز آرش با فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس شیراز با بیمارستان نیکان و هیئت ایلام با دراک شیراز به میزبانی بیمارستان نیکان با هم به رقابت پرداختند که در پایان مهدی اکبری از زاگرس شیراز، محمدمجید اقبالیان از هیئت ایلام و علی یاراحمدی از دراک شیراز موفق شدند در ماده تراپ آقایان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.
در ماده اسکیت نیز مقام اول به امیرمحمد دادگر از فولاد مبارکه سپاهان رسید و عبدالقادیر شیرمحمدی از دراک شیراز و فرشید عبدالمحمدی از بیمارستان نیکان به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در تراپ بانوان و جوانان امیرعلی شیخ‌الاسلام از هیئت ایلام، امیر محمدیان از زاگرس شیراز و مرضیه پرورش‌نیا از فولاد مبارکه سپاهان عنوان‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.
در پایان دومین دوره لیگ برتر اهداف پروازی، تیم هیئت ایلام با قرار گرفتن در صدر جدول، به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها رسید و تیم‌های صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) و فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
همچنین کمیته برگزاری مسابقات پس از 7 هفته رقابت، تیراندازان برتر هر رشته را معرفی کرد که بر همین اساس حسین دهقان از دراک شیراز، محمدحسین پرورش‌نیا از فولاد سپاهان و مهدی اکبری از زاگرس شیراز در ماده تراپ و امیرمحمد دادگر از فولاد سپاهان، علی دوستی از راتا شمال و عبدالقادیر شیرمحمدی از دراک شیراز در ماده اسکیت و همچنین در تراپ بانوان و جوانان، امیرعلی شیخ‌الاسلام از هیئت ایلام، مرضیه پرورش‌نیا از فولاد سپاهان و امیر محمدیان از زاگرس شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم دومین دوره لیگ برتر اهداف پروازی را از آن خود کردند.
در پایان نتایج مرحله تیمی و انفرادی هفته هفتم و همچنین جدول رده‌بندی مسابقات به شرح ذیل اعلام می‌شود: