دومین نشست مسئولین فدراسیون تیراندازی و روسای هیات‌های استانی برگزار شد

دومین نشست مسئولین فدراسیون تیراندازی و روسای هیات‌های استانی به میزبانی هیات خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دومین نشست مرتضی قربانی، رئیس و مسئولین فدراسیون تیراندازی و روسای هیات‌های تیراندازی ۹ استان به میزبانی هیات خوزستان برگزار شد. 

در این نشست خدادادی، رئیس هیات استان لرستان، محمدنیا، رئیس هیات استان خوزستان، نصیری، رئیس هیات استان ایلام، نوری، سرپرست هیات استان بوشهر، کریمی، رئیس هیات استان مرکزی، حیدری، رئیس هیات چهارمحال و بختیاری، زارعی، رئیس هیات استان اصفهان، مهدی‌زادگان رئیس هیات استان فارس و طاهری، رئیس هیات کهکیلویه و بویراحمد حاضر بودند‌.

عباس محمدی و کبری غیاثی، نواب رئیس فدراسیون،مهدی مبینی، دبیر کل، پاشا، خزانه‌دار، حیدری، مسئول کمیته همگانی، حمید شیرازی و معصومه توحیدلو نیز در این نشست حضور داشتند.

مهدی مبینی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در خصوص این نشست اظهار داشت:  در این نشست پیرامون عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص تجهیز ۵ روستا از هر استان با عنوان یاریگران زندگی در محیط های ورزشی شامل نوجوانان و جوانان و به منظور پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین این گروه، بحث و تبادل نظر شد. 

وی در ادامه افزود: در دیدار مسئولین فدراسیون و روسای ۹ هیات استان، در خصوص چگونگی توزیع سلاح هوماک به هیات ها و تعیین مبلغ آن نقطه نظرات حاضران بیان و‌ در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.
دبیر فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: ارایه گزارش عملکرد هیات ها در ۱۴۰۱  و آسیب شناسی مشکلات پیش روی هیات ها از دیگر بخش‌های این نشست بود. همچنین مقرر شد تقویم عملیاتی فدراسیون به هیات ها ابلاغ شود.
وی در پایان گفت: این نشست با میزبانی مطلوب هیات تیراندازی خوزستان همراه بود و جا دارد از محمدنیا، رئیس هیات تیراندازی این استان و از همکاری ها و مساعدت های وی قدردانی کنیم.

 

 

 

 

 

  • 22:06
  • 1401/12/21
  • 11080