مسابقه قهرمانی استان اصفهان رشته تفنگ و تپانچه بادی به پایان رسید/ امینی و شکاری قهرمان شدند

مسابقه قهرمانی استان در رشته تفنگ و تپانچه پنجشنبه و جمعه، 18 و 19 اسفند در سالن تیراندازی شهید زرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان اصفهان، مسابقه قهرمانی استان اصفهان در رشته تفنگ بادی، روز جمعه، 19 اسفند در طی سه راند، با حضور بیش از۳۰ تیرانداز در سالن تیراندازی شهید زرین و به مناسبت سالگرد شهادت شهید عبدالرسول زرین برگزار شد.

در فینال مشترک خانمها و آقایان این مسابقات فاطمه امینی با نتیجه 16 بر 12 برابر زهرا قوی دل به برتری رسید و به این ترتیب فاطمه امینی، قهرمان شد و در جایگاه نخست ایستاد، زهراقوی دل مقام دوم را کسب کرد و علی رضایی سوم شد.

 جایگاه اول تا هشتم مسابقه تفنگ قهرمانی استان به شرح زیر است:

۱- فاطمه امینی

۲- زهرا قویدل

۳- علی رضایی

۴- فاطمه قضاوی

۵- نیکی کریمی

۶- مهدیس یزدچی

۷-مائده مظاهری

۸- سمانه نگینی

همچنین این مسابقات در رشته تپانچه پنجشنبه، 18 اسفند  طی پنج راند، با حضور بیش از۵۰ تیرانداز در سالن تیراندازی شهید زرین برگزار شد. در فینال مشترک خانم‌ها و آقایان این مسابقات فاطمه شکاری با نتیجه 16 بر 6 برابر فاطمه رضایت به برتری رسید و به این ترتیب فاطمه شکاری اول شد و فاطمه رضایت و همچنین محدثه فرهادیان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

 جایگاه اول تا هشتم مسابقه تپانچه قهرمانی استان به شرح زیر است:

۱- فاطمه شکاری

۲- فاطمه رضایت

۳- محدثه فرهادیان

۴- محمد حسین نجیمی

۵- مهسا نیک نفس

۶- علی کشانی

۷-زینب شکاری

۸- مبینا شفیعی نیکو

داوران مسابقه اصغر جانثاری به عنوان سر داور، رضا نصری به عنوان داوردر هر دو  اسلحه RTS  و  نسرین فتاحی و محمد امامی به عنوان داوران خط در تفنگ و  الهام اکبری نژاد و فرنوش یوسفی به عنوان داوران خط در رشته تپانچه حضور داشتند و فهمیه جنید  نیز مسئولیت مسابقات استان اصفهان را بر عهده داشت.

 

  • 14:31
  • 1401/12/20
  • 13454