لیگ تفنگ و تپانچه استان تهران برگزار شد

نتایج هفته شانزدهم و هفدهم تپانچه و هفته یازدهم تفنگ لیگ استان تهران با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان تهران، هفته یازدهم لیگ تیراندازی استان تهران در رشته تفنگ بادی جمعه، 2 دی ماه به میزبانی باشگاه هدف برگزار شد.
در این رقابت تیم پیشرو با ۸۵۷ امتیاز رتبه اول را کسب کرد و تیم پردیسان الف با ۸۴۸ امتیاز و باشگاه هدف با ۸۳۹ امتیاز رتبه دوم و سوم را به دست آوردند.
در قسمت انفرادی نیز آیدا ادریس از باشگاه پردیسان الف با امتیاز ۲۹۳رتبه اول، طنین نجفی از باشگاه پیشرو و ریحانه سلیمانی از باشگاه زائر با امتیاز ۲۹۱ رتبه دوم مشترک و محمد جعفریان از تیم هدف با امتیاز ۲۹۰رتبه سوم را کسب نمودند.

هفته هفدهم لیگ تیراندازی استان تهران رشته تپانچه برگزار شد


هفته شانزدهم و هفدهم لیگ تیراندازی استان تهران در رشته تپانچه بادی پنجشنبه و جمعه، اول و دوم دی ماه به میزبانی باشگاه کبکانیان ب و باشگاه هدف برگزار گردید.
در پایان هفته شانزدهم تیم بقیه الله تهران با 818 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، تیم کبکانیان ب با816 امتیاز و تیم تیراندازی پیشرو با 813 امتیاز نیز دوم و سوم شدند. 
در قسمت انفرادی نیز پریا تویسرکانی از باشگاه هدف با امتیاز 280 مقام اول، حسین گوهری از باشگاه کبکانیان ب و مصطفی احسانی از باشگاه مهراسپورت با امتیاز 278، مقام دوم مشترک و آقای حسین بهرامی تبار از باشگاه بقیه الله با 277 امتیاز رتبه سوم را کسب نمودند.
در پایان هفته هفدهم نیز باشگاه کبکانیان ب با ۸۳۰ امتیاز رتبه اول، باشگاه کوثر الف با ۸۱۹ امتیاز رتبه دوم و باشگاه تکین با ۸۱۷ امتیاز رتبه سوم را به دست آورد.
در قسمت انفرادی نیز حامد دیرباز از باشگاه هدف با امتیاز ۲۸۲مقام اول، امید کاظمی از باشگاه کبکانیان ب با ۲۸۱ امتیاز مقام دوم و حسین گوهری از باشگاه کبکانیان ب با امتیاز۲۸۰رتبه سوم را کسب نمودند.

انتهای پیام/

  • 12:18
  • 1401/10/03
  • 11595