به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛ برگزاری جشنواره شجره طیبه و مسابقه تیراندای بیمه سلامت در خوزستان

دومین مسابقه تیراندازی جشنواره فرهنگی ورزشی شجره طیبه بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و مسابقات تیراندازی پرسنل بیمه سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، دومین مسابقه تیراندازی جشنواره فرهنگی ورزشی شجره طیبه بسیج سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن تیراندازی الماس مجموعه ورزشی خلیج فارس برگزار شد. در پایان این مسابقه در ماده تفنگ بادی نوراله حموله، صالح شاهینی و محسن پویان نژاد به ترتیب موفق به کسب مقام های اول دوم تا سوم شدند.هوشنگ شعبانی و عبدالنورعساکره داوری و برگزاری این مسابقه را بر عهده داشتند.

برگزاری مسابقات تیراندازی پرسنل بیمه سلامت به مناسبت هفته بسیج

مسابقه تیراندازی ویژه پرسنل بیمه سلامت استان خوزستان و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دو بخش آقایان و بانوان در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد. در پایان این مسابقه در ماده تفنگ بادی و در بخش آقایان، هدی آل خمیس، اسداله احمدی و عبدالامیر حبیبی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند. همچنین در بخش بانوان الهام فردی‌پور، رویا شیوندی و مریم ثابت نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. گفتنی است که مریم عطایی، صابره رشیدی و ستاره دلی به ترتیب داوری و برگزاری این مسابقه را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

  • 12:01
  • 1401/09/08
  • 8002