هفته چهارم لیگ تفنگ استان فارس برگزار شد

هفته چهارم لیگ تفنگ استان فارس با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان فارس، هفته چهارم لیگ تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر استان فارس یادواره تیرانداز پیشکسوت رضا قانعی به میزبانی هیئت تیراندازی فارس در شیراز با حضور ۳۳ تیرانداز در قالب ۸ تیم در تاریخ ۲۰ آبان ماه در سالن تیراندازی هاتف در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد.

در این مسابقات تیراندازان در سه راند با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت هشت تیرانداز برتر معرفی شدند. لیلا زارعی  از تیم حافظ، فائزه قربان نژاد از تیم شیراز، محمد کاظم فرخی از تیم نظام مهندسی، لاله زار عباسی از تیم توللی فجر، پریسا زبرجدی از تیم پارس، طوبی رفیعی از تیم پارس، الهه طاهرزاده از تیم پارس و مهسا پارسایی از تیم شیراز  به فینال مسابقات راه پیداکردند که در پایان یک فینال نزدیک و مهیج خانم پریسا زبرجدی از تیم پارس مقام اول را کسب کرد، محمد کاظم فرخی از تیم نظام مهندسی ساختمان فارس مقام دوم و خانم طوبی رفیعی از تیم پارس مقام سوم دست یافتند.

 در رده بندی تیمی مسابقات تیم شیراز مقابل تیم جهرم به پیروزی رسید، تیم داراب از سد تیم مقاومت گذشت، تیم پارس مقابل تیم نظام مهندسی به پیروزی رسید و تیم فجر بر تیم حافظ به برتری رسیدند. تیم های برنده به دو امتیاز در جدول مسابقات دست یافتند.

داوری این دوره مسابقات به عهده سرکار خانم شهدخت پیرایش، آقای علیرضا شفیعی (سرداور)، آقای تدین و سرکار خانم کشاورز بود.

  • 10:46
  • 1401/08/23
  • 12522