آرمینا صادقیان: کسب مدال در این مسابقات کار آسانی نبود

صادقیان تیرانداز جوان کشورمان گفت: خدا را شکر با کمک مربیان نتیجه خوبی گرفتم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، آرمینا صادقیان در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مصر و کسب مدال برنز تفنگ سه وضعیت اظهار داشت: من در تیم بزرگسالان بودم و در این مسابقه استثنا در جوانان شرکت کردم چون یک سال برای حضور من در رده سنی جوانان باقی مانده است. سطح مسابقات بالا بود و در قهرمانی جهان بهترین‌ها شرکت می کنند.

وی در ادامه افزود: کسب مدال در این مسابقات کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است. خدا را شکر با کمک مربیان نتیجه خوبی گرفتم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. خوشحالم که یک نتیجه خوب گرفتم.

بانوی تیرانداز کشورمان خاطرنشان کرد: این مسابقات کمک کننده بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم و موارد خوبی را به تجربیات خودم اضافه کردم تا در مسابقات آتی از آنها استفاده کنم.

وی در خصوص شرایط لازم برای کسب سهمیه المپیک، گفت: برای کسب سهمیه نیاز به تمرین منسجم داریم امیدوارم من و بچه ها نتایج خوبی را به دست آوریم.در هر مسابقه شرایط متفاوت است و در این مسابقه هم مدال گرفتم و هم تجربه کسب کردم. مصر یک مسابقه دیگر بود و برای مسابقه بعدی با تجربه بیشتری حاضر می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد به آنچه انتظار داشتید، دست یافتید، گفت: با آمادگی کامل حاضر شدم این نتیجه را پیش بینی نمی‌کردم ولی انتظار یک عملکرد خوب را از خودم داشتم و تمام چیزهایی که لازم بود را اجرا کردم.

  • 18:42
  • 1401/08/01
  • 9032