مسابقه تیراندازی گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) ویژه هنرجویان دوره‌های آموزشی شهرستان اهواز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، سومین دوره مسابقات تیراندازی ویژه هنرجویان دوره‌های آموزشی تیراندازی شهرستان اهواز با هدف آماده‌سازی و استعدادیابی در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی و در دو بخش آقایان و بانوان، در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

در پایان این مسابقه در بخش آقایان و در ماده تپانچه اسماعیل علیدادی، میلاد علیمردانی و کوشا اشکانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمودند. همچنین در ماده تفنگ میلاد نیک‌اندیش، علی قمری و سیامک کریمی بیرگانی نیز به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود نمودند. در رده سنی نونهالان نیز صدرا محمد حسنی، محسن نیسی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و ساسان قمری و آرش فرشید پور نیز مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

در بخش بانوان ماده تپانچه، مژده مرادی، مینا اشرفی و فرزانه علوی مقدم مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند. همچنین در ماده تفنگ فاطیما رحیم خانی و زهرا محمدپور به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند، آلا طرفی و معصومه برات پور  نیز  مقام سوم مشترک را از آن خود نمودند. در رده سنی نونهالان نیز رُز قیلانی مقام‌ اول را بدست آورد.

شایان ذکر است که در پایان این مسابقه روسای هیات تیراندازی استان، شهرستان اهواز و مسئولین کمیته‌های تخصصی هیات به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز اهدا شد.

  • 13:31
  • 1401/07/26
  • 17233