افتتاح سالن شهید سلیمانی بیرجند با حضور قربانی

سالن تیراندازی شهید سلیمانی بیرجند با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، صبح دیروز (پنجشنبه) 12 خرداد، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با حضور در استان خراسان جنوبی ضمن دیدار و گفتگو با جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح سالن تیراندازی شهید سلیمانی بیرجند شرکت کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در این مراسم به جایگاه تیراندازی در بین دیگر رشته‌های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه دادن به ورزشکاران این رشته و قهرمان‌پروری، از برنامه‌های فدراسیون تیراندازی می‌باشد.

مرتضی قربانی با تأکید بر این که استعدادیابی و جذب ورزشکار باید در اولویت برنامه‌های هیئت تیراندازی استان قرار گیرد، اظهار داشت: شأن خراسان جنوبی، این است که با ایجاد زمین بازی‌های المپیکی، به پرورش استعدادها اقدام نماید و مدال‌های خود در مسابقات داخلی و جهانی را افزایش دهد.

وی با تأکید بر این که برای اول شدن ورزش تیراندزی باید تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: لازمه این کار، تقویت هیئت تیراندازی استان از طریق تأمین سالن مناسب و خرید تجهیزات است.

  • 12:42
  • 1401/03/13
  • 9519