مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی برزیل برگزار شد

مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی تیرانداز. برزیل با حضور قربانی و دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این مراسم که عصر دیروز (شنبه) 24 اردیبهشت با حضور قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، نصراله سجادی مشاور عالی رییس کمیته و ملی‌پوشان تیراندازی برگزار شد، از تیراندازان اعزامی به مسابقات جهانی برزیل و مربیان آنها و همچنین جمعی از پیشکسوتان این رشته تقدیر به عمل آمد.

در جریان این مراسم رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه ما باید هنر این را داشته باشیم تا ۳ هزار ورزشکاری که به این رشته وصل هستند را آموزش دهیم‌ گفت: اعزام بعدی تیراندازان ما ۵ خرداد به باکو است و ۳۰ تا ۳۲ نفر به این مسابقات اعزام می‌شوند. در این مسابقات ترکیب اصلی تیم برای اعزام به مسابقات جهانی مصر مشخص می‌شود.

قربانی در ادامه گفت: مسابقات جهانی مصر بعد از باکو است که خیلی برای ما اهمیت دارد چون سهمیه المپیک کسب می‌شود. باید با توکل به خدا روی خط بروند و مقام کسب کنند.

دکتر صالحی امیری نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: قربانی روحیه تحولی بالایی دارد و انگیزه او در این سن از یک جوان ۲۰ ساله بیشتر است. وی در هر نقطه بوده منشا تحول بوده. وی همه سختی‌های نظام را در همه سنگرها قدم به قدم طی کرد و امروز باور دارم در تیراندازی سرنوشت خوبی را رقم می‌زند.

  • 09:24
  • 1401/02/25
  • 9797