مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان برگزار شد

دعوت 25 تیرانداز به اولین اردوی تیم ملی تیراندازی دانشجویان

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان دیروز (سه‌شنبه) 14 دی در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها به منظور شرکت در سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تیراندازی با حضور بیش از 70 تیرانداز در رشته تفنگ و تپانچه 10 متر بادی در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و پس از بررسی نتایج و رکوردهای تیراندازان از سوی کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی 25 تیرانداز برای شرکت در اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در رشته تفنگ فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده، آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، مهدیه عباسی‌فر، نورا کسری، فاطمه معینی، فاطمه صالحی و فاطمه حسین‌زاده و همچنین در رشته تپانچه نیز لعیا محمدی، آمیتیس جعفری، هانیه رستمیان، مهسا نیک‌نفس، زینب بکائیان، شیدا انتشاری، ثنا قلی بیگ‌لو و الهه عباسی نفرات دعوت شده به این اردو در بخش دختران هستند.

در بخش پسران نیز امیر محمد نکونام، مهیار صداقت، امیر سیاوش ذوالفقاریان و ارشام مصریان در رشته تفنگ و سجاد پورحسینی، علی کشانی، محمدحسین کیا و مهدی تندری در رشته تپانچه در این اردو حضور خواهند داشت.

گفتنی است مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون تیراندازی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون دانشگاهی با حضور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک شاهد برگزاری این رقابت‌ها بودند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ الی ۱۶ تیرماه سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار خواهد شد.

  • 17:49
  • 1400/10/15
  • 14647