رقابت تیراندازان آموزشی و نوآموز در اهواز

به مناسبت عید مبعث، دومین دوره مسابقات تیراندازی ویژه تیراندازان آموزشی و نوآموز امروز (پنج‌شنبه) 12 اسفند در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، به مناسبت عید مبعث دومین دوره مسابقات تیراندازی ویژه تیراندازان آموزشی و نوآموز با هدف آماده‌سازی و استعدادیابی در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی و در دو بخش آقایان و بانوان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

 در پایان این مسابقات در بخش آقایان و در ماده تپانچه کوشا اشکانیان، میلاد علیمردانی و رضا شهپر به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در ماده تفنگ نیز امین طرفی جلالی، میلاد نیک اندیش و ابراهیم سلامات به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده سنی نوجوانان نیز سید رضا حسینی گهر مقام اول را به دست آورد.

همچنین در بخش بانوان در ماده تپانچه، مهرانا شاهینی و عاطفه محمدی به مقام‌های اول و دوم رسیدند و در ماده تفنگ نیز آلا طرفی، مژگان یارعلی و فاطمه رحیم‌خانی به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند. همچنین در رده سنی نوجوانان، مرتیام احمدیان و زهرا محمدپور اول و دوم شدند.

  • 23:38
  • 1400/12/12
  • 19084